Ostukorv
Kokku: | |
Tühjenda ostukorv ja alusta uuesti
|
Isikuandmete kasutamine Eesti Mündiäri OÜ poolt (kontaktandmete ja info registreerimine tellimuste haldamisel).
Eesti Mündiäri OÜ soovib olla klientidele avatud ja sõbralik ettevõte. Tehes küsimuste juures olevasse kastikesse märke, tellides tooteid või liitudes Eesti Mündiäri uudiskirjaga, Te nõustute samaaegselt sellega, et Eesti Mündiäri OÜ kasutab Teie isikuandmeid järgnevatel allpool kirjeldatud viisidel. Eesti Mündiäri OÜ tagab nõuetekohase tarnimise ja maksetingimused ning selle, et asjakohane teave jõuaks õigel ajal õigele aadressile.
Eesti Mündiäri OÜ haldab Teie nime, aadressi ja teisi isikuandmeid. Samuti haldab Eesti Mündiäri OÜ Teie ostuinformatsiooni (ostetud toodete ja summade kohta). Need andmed on küsitud ja kogutud Teie käest tellimuse/ ostu sooritamisel.
Klientide isiklikke andmeid kasutab Eesti Mündiäri OÜ ainult järgmistel eesmärkidel:
Infot pakkumiste kohta, kasutades Teie poolt registreeritud andmeid, edastab Eesti Mündiäri Teile posti, e-maili või telefoni teel, või kasutab selleks muid sobivaid kanaleid.
Teie isiklikke andmeid ei avaldata kolmandatele osapooltele. Teie e-maili aadressi kasutab ainult Eesti Mündiäri OÜ.
Klientide isiklikke andmeid kasutab Eesti Mündiäri OÜ ainult planeerimise, teostamise, järelvalve ja turunduslikel eesmärkidel klientide asjakohase infoga varustamiseks.
Eesti Mündiäri haldab Teie isiklikke andmeid oma kliendibaasis. Meie klientidel on eelisõigus saada infot Eesti Mündiäri pakkumiste ja toodete kohta.
Teil on igal ajal õigus nõuda ebakorrektse info parandamist või kustutamist meie kliendibaasist.
Teil on igal ajal õigus meile kirjalikult teatada, kui Te ei soovi, et Eesti Mündiäri kasutaks Teie isikuandmeid turunduslikel eesmärkidel. Juhul kui soovite lõpetada kliendisuhte Eesti Mündiäriga jäädavalt (olles olnud meie aktiivses staatuses klient), oleksime Teile tänulikud, kui informeerite meid sellest soovist kirjalikult, et saaksime kustutada Teie andmed oma kliendibaasist.
Kui Teil tekib küsimusi privaatsuspoliitika või andmete kogumise ja kasutamise nõuete kohta, palume meiega lahkelt ühendust võtta telefoni teel 688 60 91 (E-R 9:00-17:00) või e-posti aadressil info@myndiari.ee.
Eesti Mündiäri info
Eesti Mündiäri on maailma tuntuimate rahapajade kollektsioonimüntide ja -medalite levitaja Eestis. Alates 2003. aastast tegutsev Eesti Mündiäri OÜ kuulub ettevõtete rühmale Samlerhuset Group.
Euroopa ühel suurimal mündilevitajal Samlerhuset Group on esindused 13 Euroopa riigis ja kokku üle 500 töötaja. Ettevõtete rühmale kuulub Norra kõige vanem endine riiklik rahapaja, mis tegutseb 1686. aastast alates. Norra Rahapaja valmistab mõningaid ametlikke Norra ja teiste riikide münte ning lisaks sellele vermib ka iga-aastase Nobeli rahupreemia medali.
Eesti Mündiäri spetsialistid täiendavad oma erialaseid teadmisi pidevalt: käivad messidel ja oksjonitel üle kogu maailma. Tänu sellele pakub ettevõte oma klientidele ainult kõige kvaliteetsemaid tooteid. Lisaks sellele pakume laia valikut ka Eestiga seotud toodetest. Igal aastal anname välja erinevaid meenemedaleid ja münte just eestlaste jaoks olulistel teemadel.
Samlerhuset Group on koostööpartner erinevatele rahapajadele üle maailma – Suurbritannia Kuninglik Rahapaja, Prantsusmaa Riiklik Rahapaja, Kanada Kuninglik Rahapaja, Hispaania Kuninglik Rahapaja, Hollandi Kuninglik Rahapaja, Hiina Rahvapank, Ukraina Rahvuspank, Austraalia Perthi rahapaja, Austraalia Rahapaja, Soome Rahapaja, Rootsi Rahapaja, Norra Rahapaja, Ungari Rahapaja, Lõuna-Aafrika Rahapaja.
Oleme ääretult uhked, et meil on juba enam kui 30 aastat õigus levitada nende institutsioonide kõrgeima kvaliteediga münte.
Aadress:
Eesti Mündiäri
Hobujaama 4
10151 Tallinn
Reg. nr. 10947159
Klienditeenindus: 688 6090 (E-R 9:00-17:00)
1. Mis on numismaatika?
Numismaatika on müntide, rahatähtede ja medalite kollektsioneerimine. See on ka teadusharu, mis uurib münte, nende tekkimise ja vermimise ajalugu ning müntide tootmise tehnoloogiaga seotud teemasid. Numismaatika objektideks nimetatakse kõiki OÜ Eesti Mündiäri poolt kogumispakkumisse kaasatud tooteid, s.t kollektsioonidesse kuuluvaid münte ja mälestusmedaleid.
2. Mille poolest erineb münt medalist?
Mündi peamine iseloomulik erijoon on selle nominaal. Münt võib olla käibemünt, s.t seaduslik maksevahend. OÜ Eesti Mündiäri müüb ka meenemünte, mis on mõeldud tähtsate sündmuste jäädvustamiseks. Mälestusmedal on tähtsa isiku või sündmuse jäädvustamise vorm – neid võib väljastada mistahes asutus või eraisik.
3. Mis on mündi- või medalikollektsioon?
Kollektsioon on mündi- või medalikomplekt, mille moodustab teatud arv tooteid. Avatud kollektsioon on kollektsioon, mille müntide või medalite arv ei ole kindlaks määratud. Suletud kollektsioon koosneb piiratud arvust müntidest või medalitest. Pärast kollektsiooni esimese mündi või medali tellimist saabub Teie postkasti iga kuu uus kollektsiooni kuuluv münt või medal.
4. Mis on meenemünt või meenemedal?
Meenemündid on mündid või medalid, mida müüakse ükshaaval või juba olemasolevas komplektis.
5. Tahan hakata münte koguma. Kuidas saada OÜ Eesti Mündiäri kliendiks?
Kõik isikud, kes tellivad pakutava toote, on OÜ Eesti Mündiäri kliendid. Kui Teil on tekkinud huvi OÜ Eesti Mündiäri pakutavate toodete vastu ja Te pole kunagi ajakirjanduses kohanud meie pakkumisi, võite helistada meie tellimisliinile numbril 688 60 90 (E-R 9:00-17:00).
6. Kui ma tellin esitletava kollektsiooni esimese mündi, kas ma olen siis kohustatud ostma kogu kollektsiooni?
OÜ Eesti Mündiäri pakub müügiks nii kollektsioone kui ka üksikuid numismaatikatooteid. Meie pakkumistes on alati esitatud toote üksikasjalik kirjeldus ja tellimistingimused. Võite loobuda kogumisest ükskõik millal. Esimese mündi tellimisega ei kohustu Te endale hankima kogu kollektsiooni. Hakates soovitud kollektsiooni koguma, saate iga kuu järgmise sellesse kuuluva mündi või medali. Kui saadetis ei vasta Teie ootustele, võite selle 15 päeva jooksul tagastada. Kui Te enam ei soovi, et Teile saadetakse kollektsiooni järgmisi tooteid, võite sellest alati teada anda klienditeeninduse osakonnale telefonil 688 60 90 (E-R 9:00-17:00), posti või e-posti teel info@myndiari.ee.
7. Olen ühe mündi kollektsioonist ära kaotanud, kas ma saaksin tellida uue, et mul oleks täiskomplekt?
Kollektsiooni saab täiendada, kui selle tiraaž ei ole läbi müüdud ja OÜ Eesti Mündiäri pakub seda ostmiseks. Kui Te soovite teada, kas kaotatud toodet on uuesti võimalik tellida, pöörduge palun OÜ Eesti Mündiäri klienditeenindusosakonda telefonil 688 60 90 (E-R 9:00-17:00) või kirjutage e-kiri aadressil info@myndiari.ee.
8. Kas ma võin ükskõik millal loobuda mõne kollektsiooni müntide ja medalite kogumisest?
Kui Te enam ei soovi, et Teile saadetakse kollektsiooni kuuluvaid tooteid, võite sellest alati teada anda klienditeeninduse osakonnale telefonil 688 60 90 (E-R 9:00-17:00), posti või e-posti teel info@myndiari.ee. Võib juhtuda nii, et olete loobunud kollektsiooni kogumisest, aga juba planeeritud saadetis on Teile välja saadetud. Siis saate selle kätte juba pärast seda, kui olete teatanud, et loobute kollektsiooni kogumisest. Sellisel juhul peate toote tagastama kättesaamisele järgneva 15 päeva jooksul.
9. Kas ma võin tagastada mündi või medali, mis mulle ei meeldi?
Võite tagastada iga toote, mille tellisite OÜ Eesti Mündiäri pakkumist kasutades, kui toode ei vastanud Teie ootustele. Originaalses kapslis toote võib tagastada kättesaamisele järgneva 15 päeva jooksul. Saadetis saatke aadressil OÜ Eesti Mündiäri, Nimekast 8001, Rukki tee 7 Lehmja küla. 75306, Harjumaa. Kui olete juba tellitud medali või mündi eest tasunud, lisage tagastatavale saadetisele ka taotlus raha tagasisaamiseks. Taotlusse märkige oma ees- ja perekonnanimi, kliendinumber, panga arvelduskonto number, kuhu me raha tagastame, ja põhjus, miks te soovite toote tagastada. Saadetise tagastamiskulud kannate Teie.
10. Kui pika aja jooksul ja kuhu pean ma mündi või medali tagastama?
Kui saadud toode ei vasta Teie ootustele, võite selle alati tagastada kättesaamisele järgneva 15 päeva jooksul. Saadetis saatke aadressil OÜ Eesti Mündiäri, Nimekast 8001, Rukki tee 7, Lehmja küla, 75306. Saadetise tagastamiskulud kannate Teie.
11. Kas tellitud toodet peab kaua ootama?
Tellitud toode toimetatakse kliendile 4-5 nädala jooksul alates tellimuse saamise päevast.
12. Mida teha, kui saadetis on kahjustatud?
Kui saadetis on rikutud, näiteks selles ei ole autentsussertifikaati või selle kaitsekapsel on kahjustatud, teatage sellest klienditeeninduse osakonnale telefonil 688 60 90 (E-R 9:00-17:00). Kahjustatud kapsli vahetame tasuta uue vastu välja ja saadame Teile saadetisest puudu olnud osad. Kõiki selleks vajalikke samme selgitab Teile konsultant telefoni teel.
E-kiri on teel! Kirjast leiate lingi, mille abil saate sisse logida.
Vabandust! Me ei saanud teile linki saata. Palun kasutage salasõna sätestamise protseduuri ja vajutage siia Trüki salasõna valik.
Puuduv meiliaadressi väli.